WWW.Wagdy7x.4ulike.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

WWW.Wagdy7x.4ulike.com

We Have Every Thing You Need

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

لازم تكون اد المسؤليه

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ALAA ELSENDBAD
عضو مميز
عضو مميز
ALAA ELSENDBAD

لازم تكون اد المسؤليه Empty
مُساهمةموضوع: لازم تكون اد المسؤليه   لازم تكون اد المسؤليه Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 19, 2007 11:47 am

انا كنت شاهد علي اكتر من قصه حب للاسف كلهم فاشلين بس العيب ماكنش مني Very Happy المهم ان معظمهم مرتاح ماديا ده مايديش الحق انهم يروحو يتقدمو للناس ويخطبو بناتهم وللاسف مش شغالين اي شغل يقدر من خلاله يكون نفسه وللاسف ان الناس دي بتوافق علشان بيبصو للمقابل المادي للشبكه ومايمرش اكتر من شهرين اوبالكتير اوي 5شهور واسمع ان الخطوبه اتفشكلت يا شباب اشتغلو وماتبصوش ان انتو معاكو فلوس لان الفلوس لوحدها مش كفايه علشان تفتحو بيوت الشغل لازم
zoza_baby
نائب المدير العام ومشرف منتدى الأغانى العربية الفردية
نائب المدير العام ومشرف منتدى الأغانى العربية الفردية
zoza_baby

مُساهمةموضوع: رد: لازم تكون اد المسؤليه   لازم تكون اد المسؤليه Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 19, 2007 12:36 pm

كلامك جميل يا علاء بس انا عاوز اقولك حاجة..........
احنا بنبص دلوقتى إحنا فى مجتمع شكلة اية مجتمع مادى ومش متحضر وكل حاجة سيئة انت ممكن توصفها
فكل الناس دلوقتى مابتبصش للسعادة والحب والكلام دة!!!!!!كلة بيبص دلوقتى انت معاك كام
وبالنسبة لموضوع بنت غنية اوى وانا فقير أوى مش هاقولك كل الحالات بتنتهى بفشل بس فى حالات بتنتهى بالجاح في الاخر مهما كان فرق المستوى .
وبيحييك على الموضوع دة
Wagdy7x
المدير العام
المدير العام
Wagdy7x

مُساهمةموضوع: رد: لازم تكون اد المسؤليه   لازم تكون اد المسؤليه Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 19, 2007 5:11 pm

كلامك جميل يا علاء

ولينا كلام كتير مع بعض

بخصوص الموضوع ده

بس على الخاص
https://5stars.ahlamontada.net
ALAA ELSENDBAD
عضو مميز
عضو مميز
ALAA ELSENDBAD

مُساهمةموضوع: رد: لازم تكون اد المسؤليه   لازم تكون اد المسؤليه Icon_minitimeالأربعاء يونيو 20, 2007 12:23 pm

الحمد لله انا كنت خايف من التعليقات علي الموضوع ده بس الحمد لله حاسس اني مشركتي جت بفايده ربنا يخليك يا زوزه انت ووجدي ومايحمنيش من رفع الروح المعنويه الي عندي
smsm المصرى

مُساهمةموضوع: رد: لازم تكون اد المسؤليه   لازم تكون اد المسؤليه Icon_minitimeالسبت يونيو 30, 2007 3:05 pm

عندك حق الناس بقت استغفر الله العظيم بتعبد الفلوس

لازم تكون اد المسؤليه
صفحة 1 من اصل 1